Re: Kopiowanie partycji z Win2000

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 12:39:46 MET

Użytkownik "Radosław Strugalski" <radeks_at_man.poznan.pl> napisał w
wiadomości news:3E02FD09.14D5E8E6_at_man.poznan.pl
> Witam
>
> Przy przenosinach na nowy dysk z 60GB na 160GB wystapil dziwny
> prblem z Win2000. Bledow przy kopiwaniu partycji nie bylo, ale
> po zalogowaniu wypisuje, ze swap jest za maly lub go nie ma.
> Po czym pojawia sie ponownie okienko logowania.
> Litera dysku systemowego jest taka sama ja byla (E:).
>
> Dysk wyglada tak:
> (C: FAT32 7GB) (F: FAT 1GB) (Ext: (E: NTFS 2GB) (D: FAT32 136GB))
>
> Na kazdej jest co najmniej 800MB wolnego space'a. To nawet jakby
> mu (Wingrozie2K) sie pochrzanilo to moze zalozyc sobie na dowlnej
> [...]
Wiele razy. Ten problem nie wynika z braku miejsca, tylko - mimo
wszystko - ze zmiany literki dysku systemowego po przenosinach. Polecam
przestudiowanie
"249321 - Unable to Log on if the Boot Partition Drive Letter Has
Changed"
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;249321.

A swoją drogą, to dziwne że taki PM8 nie potrafi prawidłowo
przeprowadzić przeniesienia systemu na nowy dysk... cóż, świadomość
istnienia takiego drobiazgu jak sygnatura dysku używana przez NT/W2k/XP
do przydzielania literek partycjom, ma nawet taki shareware'owy BootIt
NG http://www.terabyteunlimited.com, czy choćby Ghost
(przełącznik -FDSZ), a PM8 - już nie.... ;->

M.