Re: Pilne...Znowu te nieszczesne TVout

Autor: bisskup (khorne_at_friko.internet.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 10:30:07 MET

> to zostane bez komputera na swieta. Monitor tez przytachalem od kumpla i
> musze mu dzis wieczorem oddac...
> Slowem potrzebuje miec mozliwosc korzystania z komputera majac podlaczony
> tylko telewizor, bez monitora. Niestety mam wyzej opisane szopy i nie wiem
> co z tym poczac dalej.

Dlatego wole ATI...nic sie nie pieprzy...a tak na powaznie...miales
jzukiedysz tym problemy? moze karta jest walnieta moze sie uszkodzia podczas
wyjmowania wsadzania itp...
najprawdopodobniej strowniki sa jakies nie tego...z czyms sie gryza albo
karta...hmmm wywal wszystkie sterowniki ATI i na czysto zainstaluj od
bleee... forca...:)) moze zainstaluj sterowniki ktore dostales z karta na
plycie...sa pewnie starszealemoze nie beda konfliktow mialy...

bisskup