Re: Nagrywarka Liteon - weryfikacja danych

Autor: mIrO (asterix_at_NOSPAM.gwiazdy.net.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 08:03:13 MET

> Co może być przyczyną kłopotów z weryfikacją i jak je można zlikwidować
> (nagrywarka nagrywa płyty jednak nie można wierzyć w poprawność danych)?

Bledy powstaja przy zbyt duzych predkosciach nagrywania. Jaka predkosc jest
dobra, zalezy od nagrywarki i plyty. Osobiscie nagrywam LiteOn'em plytki
Mediastore 20x i nie mam zadnych problemow, kazda przechodzi weryfikacje
kompilacji. Do tej pory padla mi chyba jedna taka plytka, gdy zwiekszylem
predkosc nagrywania do 24x. Mam LiteOn'a LTR-40-12S.

podrowienia
mIrO