Re: pykające głośniki

Autor: GR_at_dek
Data: Fri 20 Dec 2002 - 01:54:26 MET

Użytkownik "stowarzyszenie obrony" <poczta_at_odszkodowania.org> napisał w
wiadomości news:att4ql$12d$1_at_news.tpi.pl...
> Witam Grupowiczów
> mój problem, pewnie to pryszcz, ale mnie przerasta.
> Karta GF 2ti, reszta też nienajgorsza. Czy to wina głośników , bo
kosztowały
> 60zł.?
> Z góry dzieki.
>
> Krzysztof K.
Nieraz człowiekowi ręce opadają. Jak takiemu czlowiekowi pomóc?
Potem napisze, że ludzie na tej grupie są nieżyczliwi.
Więcej szczgółów ludzie !!!

Migocze mi ekran monitora, kosztowal 1000PLN, mam modem Zoltrix. Czy to wina
drukarki?
Pomocy :-))