Re: ECSK7S5A raz jeszcze...

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 18:50:33 MET

> Zatem jak nalezaloby to zrobic wedle ciebie, specjalisto?

CD-ROMy LG nie nie dzialaja w trybie UDMA i naley je podlaczac do osobnego
kanalu IDE jesli to mozliwe - w twoim przypadku powinienes podlaczyc napedy
do jednego kanalu. BTW mam podobny problem na tej plycie z moim CD-ROMem
(BCD x24) - plytki normalnie dzialaja ale jak chce odpalic zipa lub inne
archiwum to wywala ze plik jest uszkodzony, dzieje sie tak samo z niekotrymi
instalkami. DMA mam wylaczone. Jakies pomysly co moze byc tego przyczyna?