Re: RAM

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 16:57:18 MET

hamburger2003 wrote:
> mam kompa C700MHz, grafikę G MX440 64Mb, 128 RAM (133 MHz). wiEkszość
> gier wolno chodzi.wymienić poocka i ram DDR, czy narazie wystarczy
> dorzucić 256 RAM

wszystko zalezy w jakie gry grasz, w jakiej rozdzialce, na jakich
ustawieniach detali itd. Ogolnie dla najnowszych gier typu MAFIA, SPEARHEAD,
UT2003 itp Twoj komp to zabytek. Ja bardzo lubie grac i dlatego jestem
zmuszony do wymiany sprzetu lub przynajmniej samej karty graficznej co okolo
8 miesiecy. Wg mnie optymalny cenowo zestaw do grania powinien sie skladac
np z:
athlon xp
pamiec ddr minimum 256 MB
grafika GF4Ti4200 lub jakis nowszy radeon

pzdr.
trzmiel