Re: GeForce4 MX440 tv-out problem

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 16:03:56 MET

"misiek" <misiek_at_poczta.bajo.pl> OdpowiedŸ na

> nVidii ale nic nie pomoglo. Komp mam podlaczony przez przejsciowke
> s-video ---> Eurozlacze. Nie udalo i sie rowniez odpalic TVtool'a -
> zgasza jakis blad, ze nie moze odnalezc chipsetu.....

TVTool nie lubi chipu 4MX4xx
Żeby uzyskać kolor musisz zmienić w menu telewizora przestawić źródło sygnału
z composite na SVideo. Nie każdy TV to potrafi;-(

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_adramel.neostrada.pl http://www.adramelech.prv.pl