Re: jego wysokosc monitor-a CTX PR906F

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 12:47:55 MET

[> eMKa <] napisał(a):

> A zwiąłeś pod uwagę, że tam jest jakaś elektronika??
> Przynjamniej Futura 17" miała hub usb i takie tam.
> Podstawka podłączona kablem z monitorem... i co powiesz na
> to??

To nic nie szkodzi. Jeżeli podłączysz monitor przez standardowe złącze, to
podstawkę możesz sobie darować (tracisz wtedy hub usb). Moja Futura chodzi tak
od 2 lat z takiego samego powodu. Jedynie po ok. roku pojawiło się niewielkie
pęknięcie przy dolnej krawędzi obudowy - zapewne wystarczy lepiej ją podeprzeć,
bo teraz stoi tylko na dwóch plastikowych wypustkach. Ale poza tym ok :)

--
pozdrawiam,
Andrzej