Re: Kiedy spadaja ceny ?

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 11:11:56 MET

Użytkownik "Marx" <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> napisał w wiadomości
> chyba z teorii ;)
> to dziala tylko przy niedostatecznej podazy, jednak w tej chwili to juz
nie
> te czasy ze brakowalo sprzetu...

Przy niedostatecznej podaży przesuwa się punkt zrównania podaży z popytem.

> Przed swietami akurat sa nizsze ceny gdyz jest duzy obrot i mozna dac
nizsze
> marze - ewidentnie widac to po promocjach w sieciach komorkowych, ktore
> wlasnie wtedy sa najciekawsze.

Promocje w sieciach komórkowych dotyczą zupełnie czegoś innego. Promocje
takie są zawsze związane z oczekiwaniem na przyszłe przychody, więc cena,
którą płacisz jest nie tylko tymi 2. groszami które płacisz za aparat, lecz
również m.in. sumą abonamentu do zapłacenia za cały okres obowiązywania
umowy promocyjnej!
A na to, żeby promocje były ciekawe pracują sztaby ludzi. To, że są
"najciekawsze" przed świętami jest z pewnością związane m.in. z większą
skłonnością konsumentów do wydawania w tym czasie pieniędzy. Uwież mi, że
sieci komórkowe na pewno nie są na tym stratne ;)

> Poza sezonem spada sprzedaz i handlowcy ratuja sie wyzszymi marzami.

Chyba nie robiłeś nigdy w handlu ;)

mar00ha