[LG]Problemy z wypalaniem plyt...

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 10:24:10 MET

Ostatnio moja wypalarka LG 32x10x40 zaczela cos szwankowac i wybrzydzac
odrzucajac wiekszosc plyt. Robi to coraz czesciej co mnie bardzo martwi. Na
poczatku nie bylo zadnych problemow. Teraz niechce juz nagrywac krazkow
EMTEC, TDK i Akoss. Zatrzymuje sie na 6% mysli, mysli i wysowa tacke napedu
i informuje o bledach. Aha i jeszcze wydaje taki nieprzyjemny dzwiek jakby
chciala porysowac plyte. Co jest grane?? Kozystam z prosciutkiego CD copiera
dostarczonego na plytce z CDROMem. Tak zachowuja sie napedy LG, czy
powinienem zglosic to do serwisu? Prosze was o pomoc.

Dzieki z gory z rady
PZDR
Mayones