Re: Jak to jest z LAPTOPAMI

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 09:50:16 MET

Użytkownik <alti71_at_poczta.onet.pl>...
[...]
> No dobra ale mi wlasnie chjodzi o to zeby sie dowiedziec na jakiej
podstawie
> tak twierdzisz (ogolnie na jakiej podstawie ludzie twierdza ze jedne
laptopy sa
> lepsze od innych)....

Mogę wtrącić własne doświadczenia...
Osobiście przeżyłem kilkanaście laptopów (i kilkadziesiąt pod
kontrolą). Rozmaite typy: Tulip, IBM, HP, Fujitsu-Siemens, Toshiba,
California Access (tfu!). Poza CA, _wszystkie_ były niezawodne. Raz
padła bateria w IBM (półroczna), jedna nowa Toshiba miała uszkodzony
czytnik CD. Poza tym zero problemów, z HP i Tulip - absolutnie NIC.
Natomiast _wszystkie_ CA sypały się strasznie. Reguła to rozpadająca
się obudowa i walnięta matryca, a poza tym - w każdej praktycznie
padło coś jeszcze ekstra. W czasie gwarancji 3-4 wizyty w serwisie to
nic nadzwyczajnego. Jak chcesz mieć laptopa do naprawiania, kup coś CA
lub jakąś podobną "firmę", jak chcesz do pracy - kup naprawdę
firmowego. IMO - najlepszy stosunek jakość/cena = Toshiba :)

pozdro...

Rafał Bartoszak           sprocket_at_sys.pl