Re: Asus A7V133 i kontroler Promise

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 20:28:10 MET

"AnkaS" <inv.stona_at_fuw.edu.pl> wrote in message
> Przepielam dysk ma ATA100 no i sie nie bootuje.
> Dysk jest wykrywany przez kontroler, bo to on popkazuje >Co mam zrobic?

a w biosie zmienilas kolejnosc bootowania tak zeby dysk z kontrolera promise
byl pierwszy lub byl w ogole? albo tam wybrac opcje other/check for other
boot devices ,a w ustawieniach kontrolera wybrac bootowalna partycje/dysk.
jeszcze by mozna fdiskiem ustawic aktywna partycje ewentualnie, ale to tak w
odruchu rozpaczy juz raczej

tbg