Re: TEAC czy LiteON ??

Autor: Marcin W. (vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 20:32:03 MET

Kewałs <kewals_at_skrzynka.pl> napisal (-a):

> wiadomo i sam o tym wiem ze Teac jest bezkonkurycyjny w tej
> klasie nagrywarek do 400zl...ale chcialbym nabyć dobra
> wypalarke do 300zl...
Kup Liteona

> no i jest problem ...u mnie Teac 40x
> stoi srednio po 400zl...zastanawiam sie nad
> LiteOn'em....czy za te 300zl jest warta swojej ceny....
zdecydowanie warta. To juz moja 3-cia nagrywarka
(Liteon LTR-48125S) (przedtem HP 4x, TEAC 12x), a kupilem ja
tylko dlatego, ze bylem ograniczony finansowo (chcialem TEAC'a).
Nie zaluje, a wrecz przeciwnie - jestem zadowolony, ze nie
kupilem TEAC'a, bo stwierdzam (poki co, po miesiacu uzytkowania)
ze nie warto. Teac chyba juz tylko na opinii jedzie. Kolega ma
TEAC'a 40, za ktorego zaplacil o wiele wiecej kasy, a jesli
chodzi o odczyt CD, to LITEON jest bezkonkurencyjny. Zczytuje
wiecej zabezpieczen niz TEAC i robi to 5 razy szybciej (!!!).
Zabezpieczonego Warcrafta 3 za pomoca CloneCD Teac czyta na dysk
ok 10 min, moj Liteon ok 2. Efekt taki sam, oszczednosc czasu
spora.

> czy
> poradzi sobie z kazda plytke - najtansze Akosy itp.
Nagrywam na princo, platinum i akossach tez - zero problemow.
Jedyny bug, jaki zaobserwowalem, to oproznianie sie bufora przy
zapisie z predkoscia 24x - jak dla mnie dziwne, bo ze wszystkimi
innymi predkosciami (wlacznie z 4x i 48x) nagrywa bez zadnych
problemow. A jak dam 24x, to tak jakby tracil ciaglosc w
doplywie danych z dysku... dziwne.

> czy
> zdoła wypalic raz od czasu ekstremalnie czyli np. 870mb
> upchnac na plytke 800mb...
Tego nie wiem - polecam cdrinfo.pl Ale plytke 870MB nagrywalem
bez problemow.

> no i wogole jak jej wyglada
> wydajnosc i awryjnosc....pomozcie...
Wydajnosc - rewelacyjna. Awaryjnosc - o tym bede mogl powiedziec
cos za rok, lub dwa. Ale stwierdzilem, ze za rok lub dwa, to i
tak zmienie nagrywarke na nowa - najprawdopodobniej DVD...

> moze ktos z Was ma
> doswiadczenia z tymi modelami badz w ostatnim czasie stanal
> przed takim dylematem podczas zakupów......
Tak i nie zaluje, ze kupilem Liteona. Za to moj kupel (ten co ma
TEAC'a) sie wnerwia ;-)

> jednym slowem
> czy zaoszedzenie 100zl jest warte tej nagrywarki ??

Stosunek jakosc/cena jest rewelacyjny. Aha - nie wypalam
maksymalnie wielkiej ilosci plyt - tak kilka dziennie.

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta.onet.pl |