Re: Matrox czy Nvidia?

Autor: Mariusz Popiołek (mariuszpopiolek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 19:17:23 MET

Użytkownik "dromader" <pusto_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Nie mam najmniejszej ochoty przekonywać Cię do tej czy innej karty. To
czego
> używasz używaj dalej. Rzecz w tym, że tam gdzie jakość obrazu 2D ma
> pierwszorzędne znaczenie, a więc grafika, DTP, stanowiska retuszerskie i
> pokrewne to właśnie ATI, czy Gforce występują w śladowych ilościach... ze
> względu na swoje "walory" użytkowe.

Może EOT, ale spróbuję. Nie wiem czy zauważyleś, ale wspomniałem o tym, że
Matrox do niektórych zastosowań (raczyłeś je teraz wymienić) jest świetny i
nie mam zamiaru tego negować. Nie wydaje mi się jednak, żeby akurat o to
chodziło Markusowi (jednak dalej są to moje domysły ze względu na słabo
sprecyzowane wymagania). EOT

--
Pozdrawiam
Mariusz Popiołek