Re: Matrox czy Nvidia?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 15:24:21 MET

In article <slrnb010cu.9rq.muflon_at_devil.hell.org>, Daniel Rychcik wrote:

> Buhehe :) Parhelia to w ogóle porażka cenowa.. Już w zasadzie od G550
> (którego mam) Matrox nie oferuje nic co by uzasadniało tak wysokie
> ceny...

Oferuje jedną rzecz, której nie ma chyba żadna inna karta: 30-bitowy kolor,
po 10 bitów na kanał, również 10-bitowe przetworniki CA na wyjściu i co
najważniejsze - korekcję gamma, robioną na 10 bitach, czyli z mniejszymi
stratami, niż w "zwykłych" kartach, które robią to na 8 bitach.

Ale zależy co kto potrzebuje, bo ta funkcjonalność rzeczywiście nie ma
żadnego znaczenia przy łojeniu z miotacza plazmowego w stado ryczących zombi
:)

Paweł