Re: dimm ddr - ilośc kości

Autor: Kuba Głoś (glos_kuba_at_hotmail.com)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 14:50:04 MET

Otóż mam płytke VIA mvp3 i
> obecnie 2*64 MB ramu. Zachciało mi się zainwestować w grata i kupić 256
[..]
>odpuściłem. Zastanawiam się czy na tym
> sprzęcie ruszy normalnie jakaś współczesna pamięć...?

Mam płytę na MVP3 (AOpen AX59Pro) i bez problemu pracuje z pamięcią 256MB
PC133. Firmy nie pamiętam, ale jakiś krzak (V-Tech, czy coś takiego).
Chociaż z drugiej strony ostatnio qmpel qpił również taką pamięć, ale innej
firmy i widział jej połowę, ale aqrat z tą kością wszystkie dostępne mi
płyty (ECS K7S5AL i jakiś AOpen na BX-sie) miały problemy, więc mogła być
uszkodzona.
        pozdrawiam
            Kuba