Re: Krytyczna temperatura Durona

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 10:17:38 MET

W artykule <atnifn$cmq$1_at_news.tpi.pl>
Usenetman przemek (przemek223_at_interia.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Hmmm, ja jednak odrobine sie martwie. Jedyna rzecz, ktora mnie
>cieszy to automatyczne wylaczenie po przekroczeniu ustalonego
>pulapu temp. (70 st. C.) ;>

Mam podobną sytuację, zmieniłem niedawno durona 600 na 1300 i przy otwartej
obudowie mam 50 - 60 st. C, do tego bardzo grzeje mi się zasilacz (230 W).
Podczas kompresji do divx lub mp3 nawet nie przychodzi mi do głowy założenie
obudowy i cały dzień a zwłaszcza w nocy czuję się jak w jakiejś hucie.
Na początku myślałem że może coś nie równo posmarowałem pastą ale po
dokładnej poprawce nie mam wątpliwości. Zastanawiam się czy to nie od tego,
że wiatrak choć duży, jest przysłonięty równo w połowie przez ten właśnie
zasilacz. Chyba kupię nową obudowę - ktoś ma jakieś inne pomysły?
Płytę mam zupełnie inną - DFI (dwuletnią).
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html
1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl  ## http://strony.wp.pl/wp/amanitamuscaria/