Re: Radeon 9000 Sapphire a temperatura ?

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 10:35:16 MET

> Podobno to sa wersje oem X-POWER ale jak jest z tym naprawde to nie wiem.

jest dokladnie odwrotnie to x-power wklada w swoje pudelka
oemy sapphira, ktory produkuje karty dla ati juz od bardzo dawna
kiedys jak to juz kolega daniel napisal sapphirerobilo karty dla ati
czyli kiedys oryginaly ati wychodzily z tej samej fabryki ktora
teraz sygnuje wyroby wlasnym logiem i sa to jedne z najlepszych

--
abdesign_at_wp.pl
abdesign_at_poczta.onet.pl