Re: Krytyczna temperatura Durona

Autor: Marek Banka (mbsurf_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 21:02:42 MET

> dwie boczne sciany obudowy nie sa zalozone!!! BTW sa w srodku 4
> wiatraczki: 1. w zasilaczu (skierowany do dolu, wprost na CPU)
> 2. dwa w obudowie 3. na procesorze

Mam pytanko co do dmuchania tego wiatraka w zasilaczu - on wyciaga to cieple
powietrze z zasilacza i wali je prosto na procesor???
ja mialem taka obudowe z takim zasilaczem i zmienilem to - przelozylem
wiatraczek w zasilaczu na tylna scianke i tak aby wydmuchiwal powietrze na
zewnatrz.

moze to jest to

pozdro MB