monitory lcd

Autor: jastrzp_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 17 Dec 2002 - 20:31:55 MET

Zastanawiam sie nad kupnem lcd i mam kikla pytan do uzytkownikow takowych
urzadzen. Czy panele pracuja z czestotliwoscia odswiezania 50 hz - czesc prac
wykonuje w dosie a moja karta (radeon 9000) wlasnie taka ma domyslna
czestotliwosc, rowniez kiedy wlaczam wyjscie telewizyjne to monitor przechodzi
na 50 hz. Panel lcd bedzie wtedy wyswietlal dane czy sie wylaczy? Komputera
uzywam glownie do pracy ale lubie rowniez pograc w dynamiczne gry (np. CS),
wiec czy duzo gorzej sie gra na lcd i dlaczego?
Z gory dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Jastrzomb