Re: AC'97 i glosniki 5.1

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 19:15:01 MET

Pewnego dnia news:atnop4$bvr$1_at_news.tpi.pl,
lurker <carliesie_at_poczta.onet.pl> napisał:
> Użytkownik Cleriic <cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:atlje1$oid$1_at_news.tpi.pl...

> No coz - mozna bylo o tym poczytac na grupie.
> Sam nie uzywam creativa ( na razie on board )
> wiec opieram sie na opiniach uzytkownikow.

Widać na grupie różnych skarżących się...
Ale zwykle powodem problemów jest albo niewiedza albo kiepski pozostały osprzęt.
A czasem... sprzedawcy w sklepie :)

Parę dni temu składałem koledze kompa właśnie z SB Live 5.1
I nie dało się zainstalować sterowników z oryginalnej płytki.
Ściągnąłem z netu i poszły bez problemu.
Okazało się że płytka jest ze starszego modelu Live 1024.
Nie wpadłem na to od razu bo na płytce było napisane tylko Live!

Cleriic