Re: zasilacz atx...

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl.no-spam)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 15:34:17 MET

Użytkownik "Piotr 'olShaq' Olszewski" <olshaq_at_no-spam.o2.pl> napisał w
wiadomości news:atnb70$esd$1_at_news.tpi.pl...
| Mam obudowe atx... musialem w niej wymienic zasilacz, jednak po jego
| wymianiekomputer nie wylacza sie (tak jak wczesniej) samoczynnie, tylko
| pozostaje na monitorze ekran "mozna bezpiecznie...". problem w tym, ze nie
| mam zadnego wylacznika.. i musze wyciagac kabel... W biosie za bardzo
| ustawien z tym zwiazanych nie ma... W czym tkwi problem?

Spróbuj przytrzymać guzik "power" przez 3sek. Jak wyłączy - to raczej coś
się skiepściło w Windows. Jeśli nie wyłączy - to raczej wina zasilacza lub
płyty głównej.

Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: