Re: Karta TV

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 14:18:05 MET

"Marco" <notrue_at_interia.pl> OdpowiedŸ na news:atms2v$dne$1_at_news.tpi.pl:

> Jeśli chodzi o oglądanie TV to praktycznie nie ma różnicy jaki tuner TV
> kupisz. Tym bardziej, że większość z nich opartych jest o ten sam chipset
> BT787. Przy nagrywaniu podobnie - wszystko zależy od oprogramowania jakiego

BT878

> użyjesz (poledam Power VCR). Teraz na rynku pojawiły się nowe chipsety

Firma cyberlink jest ścięcie przekonana że w polsce TV nadaje nadal w Secam.

> CX23881 (np. w modelu Prolink Pixelview PlayTV HD), które podobno znacznie
> lepiej radzą sobie z nagrywaniem (sam nie próbowałem). Może kup właśnie ten

Podobno? BT878 radzi sobie doskonale. A do innych chipów nie ma
oprogramowania, oprócz namiastki od producenta.

> model, albo jakiś z serii AverTV Studio.

Nie kupuj nic co nie jest na BT878

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488