Re: Jak przyporzadkować przerwania ?

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 12:20:00 MET

Podczas startu komputera pojawia się taka tabelka, gdzie są wypisane
wszystkie urządzenia i przyporządkowane im przerwania. Pojawia się ona
jeszcze przed startem systemu, więc oczywiste jest że żaden programik nie
wchodzi w grę. Komputer przydziela przerwania urządzeniom na podstawie
gniazd (slotów), w których te urządzenia się znajdują. Żeby 2 lub więcej
urządzeń nie działały na tym samym przerwaniu trzeba po prostu wykonać kilka
"roszad" próbując różnych ustawień. Czasem jest to nie do wykonania przy
większej ilości urządzeń. Najczęściej karty współdzielą przerwania z kartą
graficzną, szczególnie w pierwszym i ostatnim slocie w kolejności od karty.
A odnośnie karty SB 4.1 to najpierw w Biosie wyłącz kartę zintegrowaną z
płytą główną (OnBoardSound)

Użytkownik "Andrzej" <akiel_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć !!!
> Mam problem z dodatkowa karta muzyczną na płycie z istniejąca kartą. Chcą
> wykorzystywać to samo przerwanie ( 10 ) i w żaden sposób nie mogę
uruchomić
> nowego SB 4.1 Moje pytania to :
> 1. Jak przyporządkować przerwania ( w Biosie choć najnowszym do płyty
ACORP