Re: Czy wsadze proca FCPGA do S370

Autor: Marek Wierzbicki (marek.wierzbicki.____at_azymut.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:55:13 MET

> Nie zgodzę się.
> Sam teraz się przyznajesz, że mechanicznie są zgodne :)

> Niezgodność jest na poziomie elektrycznym, a nie

Rzeczywiście. Miałem na myśli elektronikę

> BTW IIRC układy Intela są zabezpieczone przed ignorowaniem
> tych zmian -- zmiany przenoszą położenie sygnału #RESET za
> każdym razem, przez co układ włożony do płyty niezgodnej z
> nim nie zainicjalizuje się w ogóle. Nie zmienia to faktu, że
> o tym, czy płyta obsłuży dany układ, lepiej jest się dowie-
> dzieć z dokumentacji niż empirycznie...

O! to znaczy, że niepotrzebnie się martwiłem. Miałem informację z dwóch
niezależnych źródeł, że płyta zadymi, daltego dałem taka odpowiedź. Pomysł z
resetem jest dobry. Ale czy fakt, że procesor nie zastaruje jest równoważny
z tym, że nie zadymi? Weź pod uwagę np. VCC0025 - nóżka (dodana chyba od
Piii-133 FSB), która informuje czy dodać 0.025V do napięcia, czy nie. Wiem,
ze takie napięcie raczej wpływa tylko na stabilność procesora a nie na
ewentualne spalenie go, ale może w przypadku innych nóżek jest to bardziej
niebezpieczne?

Marek