Monitor i jednostka dlaczego nie działa ???

Autor: >>> EDGAR <<< (edgar143_at_tenbit.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:40:03 MET

Witam wszystkich na grupie!
Mam taki problem:
Złożyłem sobie jednostkę wszystko działa super z moim monitorem
który nie jest taki stary ma dwa lata (SONY E 200).
Ponieważ mam dwie jednostki jedną starszą a drugą nowszą, jedną
z nich chciałem dać moim dzieciakom (gierki itd.....) .
Problem polega na tym że monitor który one mają nie działa na tej
nowej jednostce (podłączałem dal testu) dlaczego???
Dane monitora: Bridge power saving model:
CAE- 564G Low Radiation, 100- 240 VAC 60/50 Hz 1.5A serial No.: september
1996.
Dane nowszej jednostki (grafika): GeForce 2 MX 400 64 MB-
z tą jednostką nie działa Bridge (czarny ekran, monitor załącza przy starcie
kompa).
Natomiast jeśli chodzi o tą drugą (starszą) grafika zintegrowana jest na
płycie Intela
tylko problem polega na tym że nie mam wejścia na tylnej ścianie jednostki
do podłączenia
monitora z monitora wychodzi nie wtyczka na 220V tylko taka hehe..... każdy
chyba
wie co mam na myśli (jak w tych starszych) dlatego jeszcze nie testowałem
czy zadziała.
Jak rozwiązać ten problem???
Pozdrawiam EDGAR.