Re: Soyo SY-5TF2 a HDD

Autor: Żarówa (bulbe_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 09:13:57 MET

"Wesoly" <wesolys_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
>
> Posiadam plyte Soyo SY-5TF2 na chipsecie Intel HX. Na stronie producenta w
> tabeli
> maxymalnych obslugiwanych dyskow obok tej pozycji jest napisane 8,2 GB.
>
> Moje pytanie jest nastepujace, czy jak podepne dysk np Seagate 8,4 GB, czy
> dysk
> ten nie bedzie obslugiwany ?? czy moze bedzie ??
[...]

Bez problemu, wejdź tylko na stronę producenta (Seagate) i ściągnij
SeaTools, utwórz nim dyskietkę startową i uruchom z niej komp. Dalej
postępuj zgodnie z wyświetlaną instrukcją.
http://www.seagate.com/support/seatools/index.html

Żarówa

PS.
Kilka dni temu podłączyłem 60GB Baracudę do płyty za ZX'ie ;-)