Duron i 105 st.

Autor: robi (robertsl_at_hoga.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 08:21:12 MET

Witam!

 Wiem, że to cud, ale już drugi raz zdarzyło mi się, że po resecie przestał
kręcić się wiatrak i nie chciał ładować się Windows. Za pierwszym razem po
wejściu do biosu zobaczyłem temperaturę 105 st!!!, za drugim 102 st.!!!.
Wiem, że Duron ma max. temp. 95 st, a tu ponad sto. Druga dziwna rzezc to to
ze bez problemu udało mi się go podkręcić d1,2_at_1,45 ustawiając większą
częst. magistrali i nie musiałem zwierać mostków ani nic takiego.
Czy istnieje jakiś układ np. dający znać gdy wiatrak na procku przestanie
się kręcić (lub wyłącza pc)?

PS.
Proc: Duron 1,2
MB:ECS k7s5a