Re: Jaki program do ustawienia partycji?

Autor: Amber (the_amber2002_at_yahoo.com)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 00:32:26 MET

Użytkownik "Lelek" <lelek_at_konto.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
: Mam nowiutki,czysty dysk, bez zadnych partycji.Nie wiem jakim programem
: poustawiac wszystko, zeby zainstalowac system operacyjny (prawdopowdobnie
: Win ME). Jakie programy polecacie? Boje sie teraz tego ruszac, bo kilka dni
: temu popsulem dysk.

jesli to seagate, to polecam disc manager'a:
http://www.seagate.com/support/disc/download/dmgr956a.exe

z moja barracuda 80 gb poradzil sobie bez zajakniecia, po tym jak fdisk zglupial
kompletnie i zrobil z niej 10 gb...

pozdr.a.