Re: jaka drukarka? (HP3820?)

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 00:29:14 MET

Użytkownik "Kuba" <kasprzak_at_mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
> Chcę sobie kupić drukarkę. Poprzednio miałem HP710C i byłem zadowolony.
> Teraz też chcę sobie kupić HP, ale nie wiem jaką. Długi czas myślałem i
> byłem zdecydowany na HP3820. Na moje domowe potrzeby w zupełności
wystarczy
> i stać mnie na nią. Drukuje głównie tekst (zamierzam na niej drukować
> doktorat), ale czaem coś kolorowego też się trafi.
> Musi to być ponadto dryukarka z LPT i taka, która chodziła bu na P166MHz
> 32MB RAM.
> Zauważyłem jednak, że HP3820 jest na tusze nr15 (25ml). I tu jest ból, bo
> [...]

Odpowiedz sobie na pytanie jak duzo bedziesz drukowal i czy bedziesz
stosowal oryginalne tusze, jezeli sporo drukowania to 6122 jest jak
najbardziej na miejscu, wymiana 2 atramentow czarnych w 6122 to 4 w 3820. Po
3 wymianach w 6122 masz 6 w 3820 i ceny sie zrownaly bo roznica w cenie
drukarek to jakies 370 zl , a atramenty kosztuja prawie tyle samo w
zaleznosci od sklepu 115 - 130 zl . HP 6122 jest znacznie szybsza od 3820 i
jakby solidniej wykonana.

Pozdr
ZenoN