Re: dla kupujcych w Marketach

Autor: jazz (jazzhany_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 23:17:08 MET

On Sun, 15 Dec 2002 20:54:00 +0100, "Mariusz"
<merseusz+++No+SPAM+++@wp.pl> wrote:

>Hm.. a nie wiesz, ze jak wlozysz taki malenki drucik, to naped nawet na
>wylaczonym kompie otworzysz???
Co ty jak bym nie wiedział ale cała rodzinka patrzyła jak winde XP
instaluje chyba by mnie powiesili ze im w kompie ;-) drutem drapie

Pojechalismy :-)
>Zażądak po prostu sprawdzenia kompa. IMO w kompie jest win xp pl OEM, a
>zasasa oem-a mowi, ze masz go miec zainstalowanego w kompie przed zakupem...

Dobre dobre jak tam nawet dysk nie był sformatowany ,a serwisu tam nie
maja mozesz kompa zostawic i po trzech tydniach zgłosic sie po odbiór.
A tak w ogóle to sprawa sie rozwiazała znajomy sie wkurwił i zwrócił
im kompa .Co ciekawe przed nami w serwisie stali klijeci z popsutym
sprzetem nie powiem jakim mozna sie domyslic :-) CHYBA