Re: Podlaczenie TV do kompa

Autor: Grzesiek (serwerk17_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 19:56:17 MET

Użytkownik "Marcin Tworek" <marcintworek_at_post.pl> napisał w wiadomości
> lacze
Video

> Nie bedzie wtedy dzielac. Jak sam zauwazyles jest to gniazdo OUT a nie IN.
> Zeby nagrac sygnal na wideo musisz miec jakies wejscie wideo.
> Masz moze EURO zlacze ?? Lub jakies inne ? w kazdym wideo powinno
> byc jakies wejscie wideo, chociazby po to zeby przegrac material z kamery
> na wideo.

W moim wideo (starszy Samsung) jest tylko wejscie na kabel od anteny
(koncentryk). Probowalem do niego podlaczyc przez przejsciwki komputer, ale
to nie dawalo zadnego efektu. Kiedy podlaczalem do gniazda OUT na wideo to
przynajmniej uaktywanial sie ikonka telewizora w komputerze, a jak bawilem
sie z przejscowka (chinch - koncentryk) to nic sie nie dzialo. Mam tez tuner
satelitarny i telewizor z wyjsciem EURO, jednak zarowno tuner jak i
telwzizor zanjduja sie w pokoju o pietro nizej, wiec trudno bedzie o
podlaczenie bezposrednie przez S-Video i EURO. A moze jednak da sie jakos
przy pomocy Compozite z chincha przejsc na koncentryk i to jakos podlaczyc
do EURo albo zwyklego natenowego.

Dzieki za dotychczasowa pomoc.
Pozdrawiam
Grzesiek