Re: GF2, tv-out i sterowniki Nvidii.

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 13:31:23 MET

Pewnego dnia news:atjclh$5nm$1_at_absinth.dialog.net.pl,
= Jacek S. = <virge_at_poczta.fm> napisał:

> No tak, to O.K. ale:

> No chyba,że może tak jest z tym konkretnym modelem karty!
> Mój już lekko podstarzały GeForce 256 DDR Z TV-Outem ma opcje "Telewizor' w
> sterach aktywną cały czas - nawet, jak telewizornia jest zupełnie wyłączona (
> nie 'stand by", ale nawet centralnie - z sieci )... Jedyny taki moment, kiedy
> po prostu ta opcja jest nieaktywna - to fizyczne wypjęcie przewodu łączącego
> grafe z TV...

W GF2 i wyżej wbudowana jest automatyka wykrywania urządzeń podłączonych do
wyjść.
Dlatego trzeba włączyć tryb video na TV. Prawdopodobnie karta sprawdza w jakiś
sposób możliwości odbiornika TV (ale to tylko mój domysł).

> No i w starych wersjach detek też tak miałem...

Co miałeś? Takiego zestawu ustawień jaki mają 40.72 to nie miały np. 28.30!

> No fakt - nie wiem jak to się ma akurat do tego modelu karty - ale to chyba
> zależy jescze od tego, na jakom chipie ta kata jest, np. u mnie tvcc2000 od
> razu stwierdził, że to nie ten typ i finito... Zresztą któryś TvTool chyba
> też - choć nie jestem pewien już teraz tego ( no co, późno jest ;) ).

Tvcc2000 powstał głównie z myślą o GF2MX i chyba tylko z nimi działa poprawnie!
(Na GF4 juz nie działa).

Cleriic