Re: Procek 1100MHz moze chodzic na 1000MHz?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 11:41:10 MET

> O to, że się mylisz. Poczytaj dokumentację Intela. Wyraźnie
> jest w niej napisane, że FC-PGA2 różni się od FC-PGA _wyłącznie_
> wbudowanym IHS (Integrated Heat Spreader). Protokół magistrali
> (oraz rozkład wyprowadzeń) nie mają tu nic do rzeczy --
> -- zmieniły się, ale nie ma to związku z FC-PGA2, czego
> najlepszym przykładem jest istnienie procesorów Coppermine
> w obudowie FC-PGA2 i ze starym rozkładem wyprowadzeń, takim
> samym jak w tychże procesorach montowanych w obudowie FC-PGA.
>
> Powtórzę więc za Chektorem: naucz się rozróżniać technologię
> [...]

analfabetyzm wsteczny normalnie .... moze napisze wielkimi literami bo nikt
nie potrafi odczytac o czym mowie:

PODSTAWKA FC-PGA2 ....... NIE OBUDOWA PROCESORA FC-PGA2 !!!!!!!!!!!!!!!!

Czy wogole wiecie co ja tam napisalem czy to w innym jezyku bylo ?????

Kazdy producent plyt glownych dla odroznienia obslugi starszych procesorow
coppermine od tualatinow nazywal podstawke: FC-PGA2 zeby bylo wiadomo, ze
beda tam chodzi procesory tualatin !!!!
Czy to tak trudno zrozumiec ??? Bo niedlugo, jeden drugiemu bedzie wytykal
stylistyke i ortografie z braku sensownych argumentow ...

sprawa jest oczywista a wy dalej swoje !!!