Re: Procek 1100MHz moze chodzic na 1000MHz?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 11:29:07 MET

> Ja nie twierdze, ja to wiem. A to jest pewna roznica.

tylko co wiesz i co twierdzisz ??? Bo chyba juz calkiem zapomniales o czym
mowimy ...

Zeby nie bylo jakichs niejasnosci powiem jakie jest moje zdanie na temat
tego calego stuff'u ...

Ja twierdzilem, ze nie kazda plyta glowna pod celerony bedzie potrafila
chodzic z najnowszymi celeronami, a tym bardziej z najstarszym BIOS'em ....
Przez chodzenie rozumie normalna prace procesora (bez zadnych ograniczen)

wiec czekam na twoja opinie na ten temat bo nie wiem czy ta dyskusja ma
dalej sens ... ???

BTW ... przeczytaj co napisalem o FCPGA i FCPGA2 ... moze to cie
zainteresuje (bo z tego co widze czytasz co piate slowo i to nie wszystkie
posty w dodatku) . To ty wywolales niepotrzebna dyskusje o obudowie, wiec
odpowiedz jest adresowana rozniez do ciebie ... Znajdziesz ja pod postem K.
Szczepanka ...