problemy z mysza a4tech rf225

Autor: wek (wek_at_pf.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 11:37:37 MET

witam

mam myszke bezprzewodowa radiowa a4tech rf225 i mam z nia kilka klopotow.
chcialem sie dowiedziec, czy ktos z Was ma rowniez ta myszke i czy dziala ok
(nie wiem po prostu, czy ja reklamowac czy nie). objawy sa takie, ze czasami
"nie lapie", tzn. przesuwam myszke a kursor stoi lub drga w gory-w dol.
objawia sie to z reguly przy malych, precyzyjnych ruchach. odleglosc myszki
od odbiornika nie przkeracza 10-20 cm!!! baterie wymieniam i jest to samo,
wiec to raczej nie ich wina. probowalem juz obracac odbiornik w rozne
strony - czy to w ogole ma jakies znaczenie, w jak stoi odbiornik?
napiszcie, czy tez macie takie myszki i jak one dzialaja? a moze wiecie co
zrobic, aby to dzialalo lepiej?

aha, z instrukcji wyczytalem, ze odbiornik powinien sie znajdowac jakies
minimum 20 cm od urzadzen elektrycznych - ja tego warunku nie spelniam, u
mnei jest jakies 10-15 cm - czy to ma bardoz duze znaczenie? ciezko mi na
biurku (i pod biurkiem - tak ogole w najblizszej okolicy biurka) znalezc
takie miejsce, gdzie moglbym umiejscowic odbiornik te 20 cm od urzadzen
elektrycznych

z gory dzieki za rady

pozdrawiam