Grupy dyskusyjne

Autor: loli_pop (loli_pop_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 22:46:34 MET

Mam pytanie, gdyz mam problem ze skonfigurowaniem mojej grupy dyskusyjnej.
Na serwerze news.tpi.pl moge jedynie czytac wiadomosci. Nie moge natomiast
wysylac, ani odpowiadac na pytania. Wyskakuje blad, ze nie jestem
uprawniony. Natomiast na serwerze news.icm.edu.pl moge wysylac wiadomosci,
ale od razu po zaznaczeniu wiadomosci jest ona skreslana! i oznaczana jako
ta ktora juz wygasla na serwerze (tzn juz jest przestarzala). Dzieje sie tak
ze wszystkimi listami. Nawet tymi najnowszymi. Prosze o podanie mi jakiegos
"dobrego" serwera. Mam stale polaczenie z internetem chello.