Czy kto używa dodatkowych kontrolerów IDE na PCI pod Windowsem Xp na Professional ?

Autor: Krzysiek (amron_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 21:50:10 MET

.......jeśli tak, to mam pytanie czy są jakieś problemy z tym
urządzeniem bo ja nie mogę tego zainstalować. System widzi kontroler
RAID i krzyczy w czasie instalacji sterowników, że ma nieprawidłowe
dane.
Nie mam tego problemu w przypadku Windowsa Xp Home. Na professionalu
nie chce ze mną współpracować. W obu przypadkach jest zainstalowany
SP1. Kontroler f-my Zoltrix ATA 100 na PCI.