Re: Dla tych co się znają na monitorach

Autor: Arkadiusz Dudka (arekdudka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 21:34:23 MET

Użytkownik "amigo" <amigo_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości
> spotrzeglem,ze obraz wydaje sie byc...wklęsły.
> po kliku dniach zaczelo mnie to irytowac i pobieglem z tym 26,5 kg
klockiem
> do serwisu,a tam gosciu chcial zebym mu to pokazal.wiec podlaczylismi do
> jakiegos sprzetu.ja patrze-a tam obraz jest idealnie prosty!:))> o co tu
kur%^! chodzi?!
> czy jest to wina karty graficznej,czy czego?
> gosciu w serwisie mi nie mogl pomoc:)
> pomozcie jak wiecie,bo ta sprawa mnie przerasta!
> z gory dzieki!
>
> peace

Witam !

Niestety ja nie jestem znawca monitorow, a zwlaszcza plaskich, ale jezeli
moge cos zasugerowac to niech Pan sprobuje pozmieniac liczbe kolorow i
szybkosc odswiezania, w sklepie mogly te wielkosci byc inaczej ustawione.
Przyszlo mi jeszcze do glowy cos takiego (gdzies to czytalem), ale to chyba
nie dotyczy monitorow LCD (inny sposob konstrukcji) mianowicie chodzi o
ustawienie monitora, wiadomo ze monitory (CRT) sa wrazliwe na pola
magnetyczne i nawet w instrukcji (chyba od ktoregos NECa) jest uwaga aby
monitor o ile to mozliwe ustawic ekranem na wschod bo jest wowczas mniej
wrazliwy na magnesowanie sie od naturalnego pola magnetycznego Ziemi. Wiem
ze moze to troche brzmi dziwnie, ale jezeli to prawda to moze monitor stoi w
miejscu gdzie cos mu "przeszkadza" oczywiscie "Znawcow monitorow" prosze o
ewentualne sprostowanie.

Pozdrawiam Arek

Pozdrawiam Arek Dudka.