Re: "Routerek" do HIS/SDI

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 20:48:08 MET

> zadam durne pytanie gdzie to dopisywać. bo nie mogę zrozumieć toku
> myślenia... MSIE sam wykrywa gdzie leży ftp na jakimś serwerze?

na pierwsza czesc odpowiem dopisuje sie to w pliku: rc_init
linia: insmod -fs /tmp/prm/ip_masq_ftp.o ports=21 (tutaj wlasnie sie
dopisuje porty o ktorych mowa)

wiec jezeli chcesz sie zalogowac np. przez wincmd do ftp na port 666 to
trzeba po przecinku dopisac 666 ...

co to znaczy: "MSIE sam wykrywa gdzie lezy ftp na jakims serwerze" ???

> po zainstalowaniu od razu działał z pełną funkcjonalnością?

tak, przy instalacji nie trzeba nic ustawiac ... program sam sugeruje
ustawienia ...

dla zaawansowanych sa dodatkowe ustawienia ... ale te standardowe i tak sa w
miare optymalne, ze mniej wybredni uzytkownicy nie musza tam nic zmieniac