Re: Jakie głośniki do 5.1?

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 20:51:50 MET

Pewnego dnia news:atifuf$b8l$1_at_opat.biskupin.wroc.pl,
Boa <boa_at_biskupin.wroc.pl> napisał:
> Witam!
>
> Kupiłem płytę główną z wyjściem dźwięku 5.1. Mam również DVD. Jakie
> polecacie głośniki (ale nie Creativa za >2000), aby to to dobrze obsłużyć?
>
> Subwoofer już mam, potrzebuję dobrej reszty...

A może Creative Inspire 5700 (tylko 1400zł) z własnym dekoderem Dolby Digital,
DTS :)
Zestaw ten też potrafi Upmixować dźwięk stereo na wszystkie głośniki!
Jeśli za drogie to może Creative Inspire 5300 (ok 500zł) ale już bez dekodera :(

Cleriic