Re: "Routerek" do HIS/SDI

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 16:45:25 MET

Peterphk wrote:

> samo nie, a jak pdanie HDD ???

Dlaczego szukasz dziury w calym?? :)

> Z pewnocia NT'ka duzo latwiej
> zainstalowac ... a co do konfiguracji to polegala by ona tylko na
> wylaczeniu wszystkich uslug ... i uruchomieniu NAT32 ...

Meczylem sie przez jakis rok z NT jako router do SDI i jest to najgorsze
rozwiazanie...

> a pozniej to bez problemu mozna skompresowac i w razie potrzeby
> wrzucic na hdd ...z linuxem juz nie jest tak latwo chociaz tez sie da

Nonsens. Fressco dedykowany dla SDI, nie potrzebuje dysku, po stracie z
fdd robi sobie ramdysk, jest bezplatny, mam male wymagania, jest banalny w
konfiguracji (dla topornych sa manualne krok po kroku), stabilny i bez
problemowy jak odpalisz to miesiacami nie zagladasz.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality