Re: CTX PR 960F

Autor: Piotr Denys (zerog_at_toya.net.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 14:11:40 MET

Wlasnie patrze na to cudo :)))) Kupilem go jakies poltora roku
temu i jest w porzadku. 1600x1200 w 85 herzach (naprawde
85, czasem jest tak, ze monitory deklarujace prace w 85
naprawde pracuje w 79,5 czy nawet mniej, a ten tu facet
pokazuje faktyczne odswiezanie 85,6)

Jest to trinitron, wiec oczywiscie slynne dwa paski wystepuja,
ale ja sobie o nich przypominam dopiero w momencie dyskusji
nad nimi, bo normalnie ich nie widac :))

Regulacja tez w przyzwoitym zakresie (konwergencja, mora,
trapezoidadalnosc :) itd... aha, moze ktos wie, jak po naszemu
brzmi 'purity', tzn co znaczy slowo wiem, ale technicznie do
czego sie odnosi?)

Generalnie polecam, ale oczywiscie, jak z kazdym pudlem,
nawet nowym, trzeba dokladnie obejrzec przed kupnem.

pozdro,
Peter