ATHLON a P4 - pytanie

Autor: Lukasz B. (lukaszb01_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 01:45:14 MET

Moj pan dr inż. wykładający na przedmiocie Architektura Komputerów
powiedział:
- wadą procesorów AMD jest to,ze nie potrafia pracowac w konfiguracjach
wieloprocesorowch
- Penium 4 maja ta zaletę że doskonale radza sobie w takich systemach.
Z tego co ja wiem to jest dokladnie na odwrot, Intel w systemach
wieloprocesorowych stosuje P III albo drozsze procesory XEON, a Athlon XP
równiez bez problemu radzi sobie z pracą wieloprocesorową. I kto ma rację?
Nie śmiem twierdzić że pan dr sie mysli ;)