zniekształcony dźwięk?

Autor: MS (spectrometr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 21:15:21 MET

Co może być przyczyną zniekształcenia dźwięku w niektorych grach i
3DMarku2001 (opcja demo). Zniekształcenie to brzmi jak dźwięk ze
zniekształconym pogłosem. Przeinstalowywałem sterowniki i nic. Mój konfig to
celek 1,2 na Epox i815EP, dźwięk to SB 128 PCI, system win98se + DX 8.1.
Zniekształcenia występują jeszcze np w Max payne. Nie występują np w Wolfie
albo UT2003 demo. Poza tym dźwięki systemowe działają OK. Co to może być wg
was.

Pozdrawiam