Wyjscie TV

Autor: Grzesiek (serwerk17_at_o2.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 20:42:59 MET

Witam grupowiczow.
Mam problem z podlaczeniem telewizora do kompa. Mam karte grafiki :ATI rage
128 pro 32mb + Tv-out (na Win 98 SE). I chce do niej podlaczyc telewizor.
Wprawdzie fizycznie nie dokonalem jeszcze polaczenia ale chyba nie ma to
sensu poki nie rozwiaze problemu z programem. W pomocy ATI pisze ze aby
przelaczyc wyswietlanie na ekran TV nalezy w wlasciwosciach ekrany wybrac
ustawienia / Zaawansowane / Ekrany TV. I tam jest ikonka telewizora ktora
nalezy kliknac aby przelaczyc wyswietalnie. Wchodze do tych opcji, ale
ikonka telewizora jest calkowicie nieaktywan wszedzie klikam ale nic to nie
daje.
Co mam robic?
Szukac nowych sterow, co jeszcze moze pomoc?

Jesli ktos spotakl sie juz z tym problemem lub wei jak go rozwiazac bardzo
prosze o pomoc.
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Grzesiek