Re: UPS

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 19:14:40 MET

Użytkownik "Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> no jezeli mowimy o najtanszej listwie to tak, ma on lepszy filtr ... ale
> chodzi o to, ze jedno zabezpieczenie nie gwarantuje bezpieczenstwa ...
kilka
> zabezpieczen zmniejsza szanse uszkodzenia komputera ....

Ok,

> nie chodzi ktory lepszy ... dla Ciebie wazna jest cena ... a ever jest
> tanszy i oferuje duzo lepsze parametry podtrzymywania ...

A konkretnie co jest lepsze w tym EVERNET?

No nie wiem czy jest tanszy, zobacz na ceny

FIDELTRONIK ARES 350 LINE-INT 285 PLN
FIDELTRONIK ARES 500 LINE-INT. 370 PLN
FIDELTRONIK ARES 700 LINE-INT. 545 PLN
EVER ECO 350 265 PLN
EVER ECO 500 360 PLN
EVER ECO 700 490 PLN
EVER NET 700 560 PLN

Mam okazje kupic prawie nowego Fideltronika Ares 500 za okolo 200PLN, warto?

p.