Re: Segate Barracuda IV 7200 80GB

Autor: MAX (max_kr[wytnij-to)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 16:07:33 MET

Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek_at_wywalto_pseinfo.pl> napisał w
wiadomości

> A to ze po jakims czasie bedzie chodzic glosniej to normalka...ale nie
> powinno byc duzej roznicy, takze pewnie trafil CI sie kopniety dysk.

Na początku (miesiąc temu) nie było słychać *absolutnie nic* - gdyby dioda
nie świeciła, to nie wiedziałbym, kiedy HDD pracuje. Teraz może to nie jest
tłuczenie jak w Segate Medalist, ale jednak słychać, jak pracuje - i to
trochę denerwuje. Ale obawiam się, że to nie stanowi podstwy reklamacji.

Nie mam jednak jak tego porównać z innym dyskiem.

Pozdro
MAX