Re: Athlon XP + Audigy = problem ?

Autor: absolon (antispam_at_dres.xxl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 18:25:41 MET

Dnia Fri, 13 Dec 2002 15:42:50 +0100 , WRÓBEL napisal :
> Amd nie jest tu nic winien, problem sprawiały chipsety Via. Wystarczyło
> zainstalować Via Latency Pack, który rozwiązuje problem trzasków przy
> odtwarzaniu multimediów (dotyczy kart SoundBlaster Live! oraz Audigy).
> pozdriawm

pokuszę się w tym miejscu na komentarz.
nie wiem jak to jest ale przez 4 lata mialem asusa p2b (bx440) i na nim
mialem live 1024 player. Żadnych problemów z trzaskami.
Karta muzyczna została, zmieniła się platforma ;) na msi K7T Turbo2 +
AMD XP.
I okazuje się ze nie mam żadnych ale to żadnych trzasków. System XP+SP1
bez żadnych Via4in1 (w XP zbędne) czy patch latency. Może jestem
szczęsliwcem...
Niemniej pokazuje to iż platforma oparta na Via to nie jest tak świetna
i niezawodna. Uświadamia mi to również że platforma ta jest mocno
nieprzewidywalna i kapryśna. Co prawda AMD jest tansze niz Intel no ale
jaka jest "kultura pracy" w kontekscie temperatury jednych i drugich to
ja polecam obejrzeć filmik, który został zrobiony przez TomsHardware.

Jestem jak na razie szczęsliwym uzytkownikiem platformy AMD ale może
zawdzięczam to też temu że uzywam tylko sprawdzonych i markowych
podzespołów, począwszy od zasilacza (Enlight) który często (często?
prawie zawsze) jest igonorowany, pamięciach Kingstona, markowej karcie
Herculesa (7500) ..... a na mysce Logitech :))))))))))))))))))
skończywszy.
Ale nie wykluczam ze za kolejne 3-4 lata przesiąde sie na Intela. Czas
pokaże.

pozdrawiam

--
absolon