Re: Instalowanie Windowsa 98 na XP

Autor: Diana (dnk_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 18:05:07 MET

skoro już jesteście przy temacie win 98 i XP .... to mam pytanie

Zainstalowałam win 98 na partycji D, potem win XP na partycji C, i wszystko
było by dobrze gdyby to było na moim kompie bo u mnie działa, ale u mojej
znajomej nie... Win XP nie chce zrobićmenu wyboru między win 98 i XP ... i
nie wiem dlaczego... żeby bardziej zobrazować to co sie dzieje to jest to
komputer z Optimusa i jak chce wgrać 98 to wyskoczył mi na;pis, zę jest
jakaś blokada na biosie ... czy to jest wina tego, że XP jest dopasowany do
sprzętu (dostała go z kompem)... czy może coś nie tak jest z komputerem...
bo jakoż nie bardzo sobie moge z tym poradzić... a może idzie samemeu
dopisać do menu startowego win 98 na dysku D do pliku ... plik znalazłam,
ale nie wiem jaką komende wpisać by działało...

ech troche namieszałam... ale może jak ktoś sie na tym zna to mi pomoże i w
dyskusji wyjdzie dokładnie o co mi chodzi :)

dzięki z góry za pomoc

Pozdrawiam

Meg
http://dnk.div.pl